Forum Gildia Fantastów
Wadowicki klub miłośników fantasy i science-fiction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warhammer 40000 - rozpiski
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> Bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Pon 23:12, 23 Paź 2006    Temat postu:

Tak, 155. Rzeczywiście będzie problem z tymi DP, nawet jak wybierzesz najtańsze Troops (2 x 5 Scouts = 130pkt.)

Btw Lockwood to kto bo się pogubiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lockwood
Turkuć Podjadek



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 23:24, 23 Paź 2006    Temat postu:

Lockwood to Mikołaj. Dobra... Przeszukując net znalazłem rozpiskę prawie identyczną z moją O_o. Tylko HQ się różni. Jedziemy.

Traity:
Heed the Wisdom of the Ancients = dla niekumatych (0-1 Venerable Dreadnought may be taken as an HQ choice. The Venerable Dreadnought gains +1 Attack, Ld 10, has the Rites of Battle special rule as a Commander, and costs +20 points. A Venerable Dreadnought upgraded in this way may not take a Command Squad.)
Eye to Eye = (May only take 0-1 from the following list: Land Speeder Squadrone, Attack Bike Squadrone, Bike squad. So you cant take Be swift as the wind with this one.)

HQ=210
Force Commander }
Iron Halo }100
Bolt Pistol }
Terminator Honors}
+
4 Bodyguards, 1 Veteran Sergeant = 110

Elite= 405

Ven Dread= 155
TL Lascannon
Missle Launcher

Ven Dread= 125
Assult Cannon
Dreadnot CCW

Ven Dread= 125
Assult Cannon
Dreadnot CCW

Troops=340

Tatical Squad= 170
M Launcher
Plasma gun

Tatical Squad=170
M Launcher
Plasma gun

Fast Attack= 195

3 Landspeedy
Multi-melta x 3

Heavy Support= 345

Dread= 135
TL Lascannon
M Launcher

Dread= 105
Assult Cannon
Dreadnot CCW

Dread= 105
Assult Cannon
Dreadnot CCW

W sumie = 1495 Pkt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Pon 23:34, 23 Paź 2006    Temat postu:

Fajnie tylko że "Heed The Wisdom Of The Ancients" w czwartej edycji bynajmniej nie zezwala na branie Dreadnoughta za HQ. Usuwa tylko ograniczenie 0-1 dla Ven. Dreadnoughts i umożliwia branie ich za Heavy Support.

Acha, i chodziło o rozpiskę na 1500 pkt - ja liczyłem 1000 pkt.

Land Speedery z Multimeltą bym zamienił na tornado (AC + HB). A problem z Dreadnoughtami z AC + CCW jest taki, że poruszają się powoli, AC ma zasięg tylko 24" więc może się okazac, że sobie wcale nie postrzelają. Dlatego albo opcja TLC + MC i siedzenie w krzakach i szachowanie wroga, albo AC + HF i desant za plecami. Do walki nie opłaca się ich wysyłać, bo trzy ataki to stanowczo za mało (wersja 2x DCCW), żeby się szybko wygrzebać np. z 10-cio osobowego oddziału piechoty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lockwood
Turkuć Podjadek



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 6:45, 24 Paź 2006    Temat postu:

Z tym że w momencie brania którejś z podanych przez Ciebie konfiguracji punkty mówią "nie". Trzeba by albo ograniczyć ilość troopsów, albo wyciąć te speedery. A to by było niezbyt. Może by zmniejszyć ilość marynat.. hm...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lockwood
Turkuć Podjadek



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 21:12, 24 Paź 2006    Temat postu:

No dobra, to wersja 2.

HQ=210
Force Commander }
Iron Halo }100
Bolt Pistol }
Terminator Honors}
+
4 Bodyguards, 1 Veteran Sergeant = 110

Elite= 405

Ven Dread= 155
TL Lascannon
Missle Launcher

Ven Dread= 125
Assult Cannon
Dreadnot CCW

Ven Dread= 125
Assult Cannon
Dreadnot CCW

Troops=340

Tatical Squad= 170
M Launcher
Plasma gun

Tatical Squad=170
M Launcher
Plasma gun

Fast Attack= 80

Landspeed Tornado
Assault Cannon
Heavy Support= 435

Dread= 145
TL Lascannon
HF
Drop Pod

Dread= 145
Assult Cannon
HF
Drop Pod

Dread= 145
Assult Cannon
HF
Drop Pod

W sumie 1470

Gdzie walnąć 30 pkt?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Wto 23:30, 24 Paź 2006    Temat postu:

Weż wywal ten Command Squad i zastąp go samotnym Chaplainem na jumppacku, albo na motorze z Powerfistem lub Thunderhammerem. Kapelan standardowo ma "wbudowany" Iron Halo w postaci Rosarius'a a dodatkowo przerzuca wszystkie nietrafione rzuty podczas szarży. Zaoszczędzone punkty, a nie będzie ich za dużo, porozkładaj na Dreadnoughtach w postaci Extra Armour i Smoke Launchers. Dalej uważam, że Dreadnoughty z Assault Cannonem startujące w własnej strefie rozstawienia nie będą miały dużo okazji do strzelania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lockwood
Turkuć Podjadek



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 18:07, 25 Paź 2006    Temat postu:

Fak, masz rację, pomyliło mi się, drop pody dałbym do Venków, a zwykłych używał jako wsparcie. HQ? Hm... dobra, zerknę jeszcze i poustawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lockwood
Turkuć Podjadek



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 13:03, 26 Paź 2006    Temat postu:

Kay, Finalna wersja.

HQ= 150 Pkt.
Chaplain (Master Of Sanctity)
Jump Pack
Thunder Hammer

Elite= 489

3xVen Dread= 168
TL Lascannon
Missle Launcher
Extra Armour
Smoke Launcher
Troops=340

2xTatical Squad= 170
M Launcher
Plasma gun
Heavy Support= 459

3xDread= 153
Assault Cannon
HF
Drop Pod
Smoke Launcher
Extra Armour

W sumie= 1438 Pkt.

W co walnąć resztę? Upg. marynat może?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Czw 15:15, 26 Paź 2006    Temat postu:

Ja bym jeszcze zamienił te dziesięcio osobowe tacticale na 3, lub nawet 4 pięcio osobowe z 1x lascannon, 1 x plasma cannon i 1 x missile launcher. 10-cio osobowy tactical nic nie zwojuje - bedzie tylko stał i marnował punkty. Kapelanowi dla świętego spokoju dałbym też Adamantic Mantle, żeby przypadkowy strzał z lascannona czy innego railguna nie przerobił go w kałużę roztopionej biomasy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lockwood
Turkuć Podjadek



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 16:12, 26 Paź 2006    Temat postu:

Chyba nie można dać lascannona i plasma cannona w jednym oddziale, nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Czw 19:47, 26 Paź 2006    Temat postu:

Nie można, ale ja miałem na myśli 3 oddziały i w jednym lascannon, w drugim plasmacannon a w trzecim missile launcher.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lockwood
Turkuć Podjadek



Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 20:09, 26 Paź 2006    Temat postu:

wpadnij jutro do gildii koło 15 to zobaczysz jak to ustawiłem i jak zadziała Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Czw 22:11, 26 Paź 2006    Temat postu:

Już urywam się z pracy i lecę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Śro 19:07, 22 Lis 2006    Temat postu:

Taki lekki hardcore jak na 750p, ale co mi tam:

Space marines - 750p

HQ

Chapter Chaplain - Master of Sanctity - 100p
Jupmp pack - 20p
bolter - 1p

=121p

Troops

Tactical Squad - Sergeant and 9 Space marines (bolters) - 150p
Heavy bolter - 5p
Flamer - 6p

=161p

Tactical Squad - Sergeant and 5 space marines ( bolt pistol, CCW) - 90p
Lascannon - 15p
Meltagun - 10p

= 115p

Heavy Support

Predator Annihilator - 120p
side sponsons lascannons - 25p
Extra Armour 5p

=150p

Predator Destructor - 100p
side sponsons heavy bolter - 10p
Extra armour 5p

=115p

Land Speeder Typhon - 70p
Multi-melta - 15p

=85p


747p

Nadaje się?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rahsed
Turkuć Podjadek



Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 23:55, 22 Lis 2006    Temat postu:

Atanamir napisał:
Chapter Chaplain - Master of Sanctity - 100p
Jupmp pack - 20p
bolter - 1p


Powinna być opcja wymiany boltera na bolt pistol i CCW i tak wypadałoby zrobić bo dodatkowy atak w CC się przyda. Najlepiej mu jeszcze dać fista i artificer armour ew. honory jak się znajdą punkty.

Atanamir napisał:
Tactical Squad - Sergeant and 9 Space marines (bolters) - 150p
Heavy bolter - 5p
Flamer - 6p

=161p


Bogowie...zredukować do 5 chłopa i usunąć flamer ew. zamienić na plazmę.

Atanamir napisał:
Tactical Squad - Sergeant and 5 space marines ( bolt pistol, CCW) - 90p
Lascannon - 15p
Meltagun - 10p

= 115p


Zredukować do 5 chłopa, dać im boltery i zmienić melte na plazmę


Atanamir napisał:
Land Speeder Typhon - 70p
Multi-melta - 15p

=85p


Zmienić na tornado bo jest zupełnie niegrywalne w konfiguracji Typhoon.

Jeszcze bym zamienił Annihilatora na drugiego Destruktora - mobilność jest w cenie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> Bitewne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin