Forum Gildia Fantastów
Wadowicki klub miłośników fantasy i science-fiction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

L5R - Emperor Edition
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> Karcianki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Nie 18:42, 03 Lip 2011    Temat postu: L5R - Emperor Edition

W listopadzie 2011 roku w Legend of the Five Rings CCG dochodzi do kolejnej rotacji i Celestial Edition zostaje zastąpiona przez Emperor Edition. Historia Rokuganu zostaje rozpisana 25 lat po obecnych wydarzeniach co na pewno wpłynie na obecność (lub ich brak) wielu znanych postaci, gdyż udział w Destroyer War był często ostatnią rzeczą, którą zrobili.

Łącznikiem dwóch edycji są trzy dodatki - Before The Dawn (który miał już swoją premierę), Forgotten Legacy (set DTP, który pokaże się w tym miesiącu) oraz zapowiadany na wrzesień Second City. W tym wątku postaram się umieszczać wyciekające powoli informacje odnośnie samej gry i zbliżajacych się nowości.

---

Każdy klan będzie miał najprawdopodobniej w starterze wszystkie cztery strongholdy wspierające każdy z tematów przewodnich. To jak dla mnie bardzo spora zmiana, gdyż ukierunkowani na jeden "way" gracze będą się mogli skupić na zbieraniu kart tylko i wyłącznie z nim związanych już od samego początku. W połączeniu z równoległym supportem okaże się, że to spory plus dla portfela bo jeśli na każdy dodatek będzie się otrzymywało tyko jedną czy dwie potrzebna postacie oraz dodatkowo 3-4 wzorów kart rzadkich. Stąd bazowanie na singlach może rozwiązać problem z spiralą wydatków.

[link widoczny dla zalogowanych]

---

Startery w EE mają być niemalże w całości pre-constructed, zostawiając tylko losowe sloty na karty rzadkie. Bryan Reese (główny szef linii L5R CCG) wspomniał o tym, że taki starter będzie też dobrym rozwiązaniem dla graczy skupiających się na pre-constructed War of Honor. Starter Box (9 klanów) to jakby wieloklanowy dodatek do WoH.

--

Honorowy stronghold dla rodziny Kitsune (Mantis) będzie miał startowy FH na poziomie 4 oraz wbudowaną akcję z zyskiem honoru oraz reakcją/traitem negującym dosyłanie do bitwy. Czegoż więcej potrzeba w def-honor buildzie?

[link widoczny dla zalogowanych]

---

Dla niezorientowanych AEG publikuje co każdy piątek nowy way dla wybranego klanu. Ostatnim, który wzbudził wiele zainteresowania jest również obronno-honorowy way dla Lwów z rodziną Kitsu w roli głównej. Feel the Spirit. Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

---


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Pon 1:09, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Nie 20:36, 03 Lip 2011    Temat postu: Re: L5R - Emperor Edition

kempy napisał:


Honorowy stronghold dla rodziny Kitsune (Mantis) będzie miał startowy FH na poziomie 4 oraz wbudowaną akcję z zyskiem honoru oraz reakcją/traitem negującym dosyłanie do bitwy. Czegoż więcej potrzeba w def-honor buildzie?

[link widoczny dla zalogowanych]



kusisz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Czw 0:41, 07 Lip 2011    Temat postu:

Właśnie mam przed sobą najnowszy numer Imperial Herald i do tej pory natrafiłem na kilka ciekawostek o których niżej.

Już w wkładce do starterów z BtD widniała informacja, że od EE wszystkie karty Events nie będą standardowo Unique, chyba że taki przypisek się na karcie pojawi. Oznacza to, że będzie można grać non-unique Wydarzeniami w playsetach!

Każdy dodatek w EE będzie zawierał sześć postaci dla każdego klanu, oprócz klanów, które będą miały w tym dodatku swój nowy SH. W takim przypadku postaci będzie siedem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Czw 1:44, 07 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Pią 18:12, 05 Sie 2011    Temat postu:

Są kolejne przecieki prosto z GenConu. Oto moim zdaniem najciekawsze z nich:

Zasada znana z domku City of Tears (dokładam jako Open/Battle i zagrywam kolejną akcję) dotycząca czarów będzie zasadą podręcznikową dostępną dla wszystkich.

Przeciwnik musi zacząć turę mając -20FH żeby można było wygrać na dyshonor

To samo z oświeceniem, zwycięża ten, kto będzie miał pięć wystawionych Kręgów na początku własnej tury.

Same krążki uległy zmianom - ponoć RoF będzie miał wymagania takie jakie znamy z WoH - czyli ubicie dwóch postaci przeciwnika. Z kolei RoE ma taki tekst:

Cytat:

Earth * Unique
After the resolution of a battle that you won, if there were ever any enemy units at that battlefield and none of your Personalities were destroyed during the battle: You may put this card into play from your hand.

Battle: Even if you control no units at the current battlefield, bow this card or discard it from your hand: Give a province +3 or -3 strength.

Stability

4FV


Jednym słowem nie ma opcji na wrzucenie popularnego "ziemniaka" na ciemno, solując prowincję.


Parę kart w wersji tekstowej:

Mantis Stronghold

Koshin Keep
7PS
4GP
2FH
Recon Reaction: After engaging: You have Reconnaissance at the current battlefield. Until this battle ends, your Ranged Attacks that do not destroy their target have the additional effects, "reduce the target's Force by the Ranged Attack's strength and you may take an additional Ranged Attack action that may only target the same card."

"Naming it for the Fortune of Roads was a bit of irony."

Tsuruchi Tomaru
4F 3C
0HR 7GC 2PH
Mantis Clan. Samurai. Scout.
Battle: Twice per turn: Ranged 3 Attack.
"I never dreamed to find myself in a land such as this, with wonders such as these. If this is my duty, then truly I have been blessed."

Sniping
Strategy
0GC
Reaction: After a Ranged Attack is targeted: Give it a strength bonus equal to its current strength.
Protecting the forests did not always mean protecting them from external threats. Not all their denizens were benign. Not all spirits were pure.
3FV


Bayushi Mitsuo
3F 4C
-HR 7GC 1PH
Scorpion Clan. Ninja. Samurai. Soul of Bayushi Muhito.
Reaction: After the resolution of a Battle Action that moved Mitsuo: Take an additional Battle action.

Bayushi Hurunayi
2F 2C
0HR 4GC 1PH
Scorpion Clan. Courtier. Ninja. Soul of Bayushi Muraisan.
Open: Remove Ninja from Hurunayi.

Shosuro Konishi
5F 3C
-HR 9GC 0PH
Scorpion Clan. Ninja.
Battle: Ranged 5 Attack.

Ninja Tricks
Strategy
1GC
Ninja Reaction: After an action on a Strategy is announced, bow your performing Ninja Personality at the current battlefield: Negate the action's effects. Lose 2 Honor.
1FV

Prosperous Village
Holding
6GC
Enters play paying 1 less Gold for each Personality you control.
Bow this card: Produce 5 Gold.


Unicorn Stronghold

Journey's End Keep
7PS
5GP
4SH

Battle: Choose your performing unbowed Personality and target a Personality with as many or fewer Followers attached. Move him home, this will be not negated or delayed.

Shinjo Taeken
3F 3C
3/6/2
Unicorn Clan.Samurai.Cavalry.Commander.Soul of Shinjo Tae-Hyun

Shinjo Horibe
4F 3C
0/8/2
Unicorn Clan.Samurai.Commander.Cavalry.Soul of Shinjo Hwarang
Battle: If Horibe is opposed: Bow or straighten a target Personality.

Shinjo Itao
3F 3C
0/7/3
Unicorn Clan.Samurai.Cavalry.Soul of Shinjo Goshi

Reaction: After Itao enters play, target follower in your hand. Attach it to him payinh all costs.


Phoenix Stronghold

Library of Rebirth
6PS
4GP
6FH

Reaction: Even if this card is bowed when paying for a spell during the combat segment: Produce 4 Gold
Battle: Choose your performing Shugenja: Straighten him. You may take an additional Battle action.


Kilka nowych skanów kart, m.in. domek dla żurawi:









Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Pon 10:47, 15 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Pią 18:24, 05 Sie 2011    Temat postu:



Proclaim!?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Pią 19:30, 05 Sie 2011    Temat postu:

No wreszcie nazwali jakoś ten efekt Razz teraz zamiast pisać że "nie można zyskiwać honoru za wprowadzanie postaci blehblebleh przez milion tur blehblehbleh" to mogą napisać że nie można zagrać proclaim i git Smile

domek mantisowy to tak naprawdę stary domek z SE, tylko poprawiony. Tamten ni chuja nie chciał działać. Seriously. Ten ma szansę - fajnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Sob 9:00, 06 Sie 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj ktoś zeskanował sporo kart z demo-decków, którymi AEG prezentował L5R na GenCon. Jest trochę postaci "soul of", które różnią się od starszych odpowiedników wyłącznie imionami (obrazki te same co kiedyś). Pytanie czy to zamierzone, czy po prostu była presja czasowa na talie demo a w EE będą inne arty. Chyba wszystkie klany więc wystarczy włączyć slideshow i oglądać.

PS. Silk Works!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Sob 11:10, 06 Sie 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ikoma Shika

2F / 2C

4HR / 4GC / 2PH

Lion * Samurai * Scout

"Shika took to the forest lika a Kitsune. Well before her gempukku, some saw in her wilderness that could not hope to be tainted, only nurtured and utilized."



[link widoczny dla zalogowanych]

Ikoma Shinju

4F / 3C

2HR / 7GC / 2PH

Lion * Samurai * Scout

Battle: Target a Terrain and an enemy card without attachments: Destroy both targets.

"When possible, choose the terrain on which to fight. When not possible, destroy the terrain your opponent has chosen."


[link widoczny dla zalogowanych]

The Golden Plains
7PS
3GP
7FH

Recon Reaction: After engaging: you have Reconnaissance at the current battlefield. Create a Terrain Strategy with the ability, "Battle: If this card is in play, destroy it and targets a Terrain in your hand: Take additional Battle action to play it." Put it into play there.

"I have traveled farther than any Lion in history, but nothing is so beatiful as home" - Ikoma Shika.


[link widoczny dla zalogowanych]

Satoshi's Dual Warfans

+2F / +1C

3GC

Tessen * Weapon

Enters play paying 1 less Gold if you are Lion Clan player.

Reaction: After this card enters play from your hand: Draw a card.

"They are primaliry for the relaying of orders, but enemies who stray too close will find their other use."


[link widoczny dla zalogowanych]

Matsu Hachiro

1F / 3C

6HR / 4GC / 3PH

Lion * Samurai * Soul of Matsu Gohei

Hachiro has +2F while attacking.

"Completely devoid of ambition, his only desire was to wreak havoc in the name of the Lion. His only fear was lasting peace."


[link widoczny dla zalogowanych]

Terrain

Before this battle resolves: Give each of your Human Personalities and Followers at the current battlefield +1F, and give each nonhuman Personalities and Followers -1F.

Battle: If there no Terrains at the current battlefield: Put this card int play there.

"Not today demon! Not today or any other!"

1FV


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Wto 17:01, 09 Sie 2011    Temat postu:

Napisany z jajem skrót wydarzeń jakie miały miejsce podczas całego Celestial Edition.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Czw 0:30, 11 Sie 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Pon 6:46, 03 Paź 2011    Temat postu:

Informacja z Potomaca.

"Emperor Edition is the new base set for the Legend of the Five Rings Collectible Card Game. There are 428 different cards to collect, helping players create the deck they want to play for any of the 38 themes in Emperor Edition. Emperor Edition brings about the start of a new era - the Age of Conquest - and its impact across the entire Emerald Empire. Each starter deck includes everything players need to get started in L5R, including 90 playable cards plus 1 Before the Dawn booster pack, 1 Second City booster pack, and 1 Emperor Edition booster pack."

Czyli będą nie startery a starter packi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Pon 6:47, 03 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin
Niepylak



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/10
Skąd: Getto

PostWysłany: Pon 7:18, 03 Paź 2011    Temat postu:

wg mnie bomba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Pon 14:30, 03 Paź 2011    Temat postu:

No bomba, tylko będą po 80zł a nie 45 pewnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Pon 17:29, 24 Paź 2011    Temat postu:

Nowe zasady z EE -> [link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
Geralt:
nowe zasady - co mi się podoba: seppuku, duele, melee atacks, equip, proclaim, eventy. Co mi się nie podoba - dishonor/enlightment VC, tworzenie unitów + RoL, conqueror. nie rozumiem zmian dotyczących Discount na postacie - to teraz jak zrzuce karte, która spowoduje np. w bitwie wejście postaci do gry z prowincji, to jak jest z mojego klanu to wchodzi o 2 taniej?


Na to wygląda. I będzie można np. z kart pokroju Civilty wyciągać ludków płacąc pełny koszt gdy mamy za mały Family Honor.

Co tworzenia obecności to zobaczymy jak wiele takich kart będzie. Łezka się w oku kręci na wspomnienie [link widoczny dla zalogowanych].

Mnie akurat zmiana zasad zwycięstwa przez hańbę odpowiada. Szymon, nie pamiętasz już tej rzeźni z pierwszej połowy SE? Mogłeś mieć miliard ludków na jednego pozostałego skorpiona w bitwie i jednego w domu, ale jak trzymał na ręce 3xAssigning Blame to nie mogłeś tego wygrać. To była taka sama bezradność jak podczas gry DVD na Maw's Grave. Wink

Osobiście nie podoba mi się zmiana Overlay - teraz nie ma to żadnego sensu chyba oprócz Legacy gdzie można basica zastąpić exp6 za darmo.

Ogólnie fajnie się jest dowiedzieć pod koniec edycji, że jak ktoś miał akcję np. "Fear Battle:" to to "Fear" liczyło się jako oddzielny keyword np. do The Direct Approach czy Murderous Intent. ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Pon 17:47, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miki
Skórożarłoczek



Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Mars

PostWysłany: Pon 19:43, 24 Paź 2011    Temat postu:

mogłeś go nie zabijać Kempku, tylko wysłać do domu, lipny przykładzik Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> Karcianki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin