Forum Gildia Fantastów
Wadowicki klub miłośników fantasy i science-fiction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Assassin's Creed III zbliza sie szybkimi krokami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> Pads'n'Keys
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzyzdzyk
Przędziorek



Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: ja to znam...

PostWysłany: Nie 0:13, 04 Mar 2012    Temat postu: Assassin's Creed III zbliza sie szybkimi krokami

Witam wszystkich w swojej pierwszej wypowiedzi :3

Wg. Ubisoftu pierwsze oficjalne informacje o AC III miały pojawić się dopiero w poniedziałek jednak dzięki życzliwości Game Informera i ich przeciekom wiadomo już sporo przed oficjalna wypowiedzią Ubi.Przybliżę nieco temat bo z tego co sie orientuje nie jedyny seria jestem zainteresowany Very Happy

Co jak na razie Wiadomo ?

Fabuła:
Akcja gry ma rozgrywać sie w latach od 1753 do 1783 (Przedział 30 lat jak i w II),w Ameryce ukazując najważniejsze wydarzenia historyczne takie jak choćby wielki pożar w Nowym Jorku czy też sama walkę o niepodległość Stanów Zjednoczonych.

Bohaterem (Co wielu wnioskowało już po samych screenach) bedzie człek z plemienia indiańskiego Mohawków o imieniu Connor.Matka bohatera była ponoć Indianka,ojciec znów Brytyjczykiem.
Samo pochodzenie Connora odegrać ma sporą role fabularna tzn.Bohater nie bedzie poczuwał sie w pełni ani jako kolonista ani również indianin (Czyżby system misji dla frakcji ? )
Wybicie rodzinnej wioski na oczach nowego protagonisty skłonić ma go do walki o sprawiedliwość i prawde.W pewnym momencie spotkać ma na swej drodze zakon asasynów który pomoże rozwinąć się mu jako wojownik w swojej krucjacie.
Connor to również przodek Desmonda który znów użyczy nam swych wspomnień w projekcie Animusa oznaczonego wersją 3.0 Wiecej informacji co do losów Desmonda jednak nie podano.


Mechanika rozgrywki:
Jak na razie dość skromnie wiadomo o samej mechanice.
Pewnym faktem jest to,ze bohater (Jak na indianina i asasyna z reszta przystało) okaze sie świetnym myśliwym który będzie miał okazje polować na zwierzęta różnej maści i pozyskiwać z nich surowce takie jak mieso czy choćby trofea które następnie będzie mógł sprzedawać.Las okazuje sie nie tylko pretekstem do polowań ale i także wykaże się jako sceneria dla 1/3 misji w grze.
Z pogłosek można również wywnioskować że pojawią się także zmiany pór roku a co za tym idzie,trzeba bedzie dostosowywać taktyki walki i tropienia zwierzyny do obecnej pogody i warunków (Może wreszcie Ubi wykorzysta ten potencjał...)

Bronie:
Ubi w swojej wypowiedzi potwierdziło informacje na temat pojawienia się takich broni jak ukryte ostrze (Już myślałem ze z niego zrezygnują Very Happy ) tomahawk (Prawdopodobnie godny następca noży rzucanych) czy choćby muszkiet.

Walka:
Walka która zawsze należała do prostej i przyjemnej klikanki pojedynczego przycisku,takową ma już zostać (Zasmuca sie zapewne Ci,którzy oczekiwali wyższego poziomu trudnosci)
Starcia staną się jeszcze bardziej dynamiczne,krwawe jak i przepełnione masą ruchów kontekstowych (Np. nasz ostatni mohikanin będzie mógł "przejąc" przeciwnika i być w stanie zablokować czy też skontrować nadchodzący cios innego niemilca nowo nabyta "żywą tarcza")

Parkour:
Wesołe wspinaczki na wysokie budowle i towarzysząca im synchronizacja to nieodzowne części AC z których UBI nie zrezygnowało.Wyjątkiem staną się jedynie obiekty na które dane nam będzie się wspinać.Zamiast strzelistych budynków które niestety w XVIII w. nie cieszyły sie kosmiczna wysokością,dane nam będzie wspinać sie na drzewa i skały z których to bedziemy majestatycznie podziwiać krajobraz (Ja Connor,Ty Jane)
Akrobatyczny system podczas walki wciąż będzie posiadał szerokie zastosowanie.

Grafika:
3 odsłona cyklu jak w przypadku dwóch poprzednich również ma zamiar korzystać z dobrodziejstw Anvila i jego "znacznie ulepszonej i zoptymalizowanej wersji"
Silnik uzyskał teraz możliwosc renderowania o wiele wiekszej ilosci postaci niż kiedykolwiek (Limitem było kiedyś ok. 90-100 postaci na ekranie,teraz ta liczba ma siegać blisko paru tysiącom)

Screeny:

Jak na razie pusto bo nie mam praw do wrzucania przez 24h.Podrzucę kiedy zniknie mi ograniczenie Wink


Czuje coś w kościach że bez modernizacji kompa się jednak nie obejdzie (A ledwo co zmieniałem grafe i system pod nowego BF'a...)
Jaka jest wasza opinia ? Zapraszam do dyskusji Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> Pads'n'Keys Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin