Forum Gildia Fantastów
Wadowicki klub miłośników fantasy i science-fiction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warhammer 40000
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> Bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Śro 17:43, 31 Paź 2007    Temat postu:

Marcin napisał:

Zasada kodeksu według mnie:


Dobrze podejrzewam, że z swoim LD taki orczy psyker będzie mógł realnie zagrozić co najwyżej swojemy pobratymcowi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin
Niepylak



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/10
Skąd: Getto

PostWysłany: Śro 18:39, 31 Paź 2007    Temat postu:

LD 8 to nie tak mało chyba? Jak dla mnie opłaca się spróbować z taką mocą.
Najlepszy kodeks Orki mają i tyle Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Czw 15:32, 01 Lis 2007    Temat postu:

Dodam, że grafiki też są świetne - mniej niz zwykle odgrzewanych kotletów jak to ma miejsce w pozostałych "nowych" kodeksach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwadrat
Rozkruszek



Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: wziąć na wino?

PostWysłany: Czw 15:59, 01 Lis 2007    Temat postu:

Skoro masz już to czy mógłbyś wrzucić na jaki serwer i wysłać mi PW? Wszyscy już czytali, a tylko jedyny gracz orkami w gildii nie;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Czw 18:29, 01 Lis 2007    Temat postu:

Dawno dawno temu, w odległej galaktyce...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Czw 23:37, 01 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwadrat
Rozkruszek



Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: wziąć na wino?

PostWysłany: Czw 23:33, 01 Lis 2007    Temat postu:

Danke! Mein liebe Kempy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Czw 23:37, 01 Lis 2007    Temat postu:

Jak ściągłeś to usuwam linka już. Kaboom!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwadrat
Rozkruszek



Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: wziąć na wino?

PostWysłany: Pią 11:37, 02 Lis 2007    Temat postu:

Ło KUTWAA... Ujmę to tak - KOMPLETNIE NAMISZANE!

Co do zadziwienia defkoptami, to, poza tym dodatkowym uzbrojeniem, można ja było mieć w armi speed freaks.

Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie dodatki do orków zostały wymieszane razem. Szkoda, że nie ma specjalnych zasad dla klanów.

Same orki zostały strasznie wzmocnione. Nawet głupia shoota staje się opłacalną bronią dzięki assault 2. Moją ulubioną bronią zosaje shock attack gun! Poza tym, że to pieszy ordinace na 60" to urzekła mnie tabelka nieszczęść ZZAP, GRIMM, itp. Świetne! Pasuje do orków Very Happy .

Dużo rzeczy, które ze względu na swoje działanie nie miały zastosowania troszkę zmieniono i wrzucono do codexu. Tak np. dok tools teraz nie leczy ale daje feel no pain na 4+, a grot ordery nie jest koniecznością (bo leczyło na 6, a jeden grot dawał -1) tylko daje przerzut. Takich zmian jest mnóstwo.

Same orki też uległy drobnej kosmetyce. Mogę już się pożegnać z Bazylem ;( . Oddziały looted są, ale mają orcze wyposażenie teoretycznie poskładane ze szczątków. Nieszczęsna tabelka dla pojazów pozostaje. No ale mamy taki looted vechicle 11 11 10 za 35p, wkładamy działo za 70p i reinforced ram 5 albo 10p (może tankshockować i daje +2 do przedniego pancerza - poprzednio tylko dawało tanshock pojazdom, co było w sumie bezużyteczne), a także pozbywamy się open top za 5p i mamy czołg 13 11 10 Arrow takie armored company:D

Flash gitz dostali 4S, nową broń, kosztują 20p i są wrzuceni w H.Support

Battle wagon robi masakrę z bliskiej odległości.

Wirdboyz z feralorków takze uległ zmianie, mnie nowe zasady się podobająVery Happy. TELEPORTACJA!Very Happy

Podsumowując, dużo zmnian na plus. Pozbyto się nieużytecznych zasad lub je ciekawie zmieniono. Doszło mnóstwo nowych rzeczy. Tabelka z możliwościami upgrade od razu wypisana z boku ułatwia życie. Co do reszty zawartości codexu, to muszę przez nią przebrnąć gdyż nie miałem jeszcze na to czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin
Niepylak



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/10
Skąd: Getto

PostWysłany: Pon 10:51, 26 Lis 2007    Temat postu:

Uprasza się wszystkich o wstawienie się w najbliższą sobotę w gildii (heh czemu mi się to stwierdzenie dziwnie kojarzy Wink ) w celu przeprowadzenia kolejnej tury kampanii. Gwardia stara się utrzymać pałac pod nieobecność zakonu DA walczących obecnie w hive fleetem SEMAFOR Very Happy , ale w 40. tysiącleciu już nie praktykuje się sietzkriegu Very Happy.
Pora aby kości zostały rzucone . . .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Skórożarłoczek



Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Nienack

PostWysłany: Sob 23:45, 03 Maj 2008    Temat postu:

Znalezione na stronie Games Workshop: [link widoczny dla zalogowanych] (ciekawie wyglądają ) i [link widoczny dla zalogowanych], które mogą pojawiać się na polu bitwy.

Z kolei [link widoczny dla zalogowanych] oraz [link widoczny dla zalogowanych] jest lista zmienionych i nowych zasad, które mają podobno pojawić się w piątej edycji Warhammera.

Najciekawsze:

Cytat:
-Scouts and Infiltrators can now try to outflank the enemy and come on as reserves from a different board edge.

-Pinning/Go To Ground – after the enemy has rolled to hit or wound you can declare your models pinned and the unit cannot do anything that turn. They will benefit from +1 to their cover save or a 6+ save if not in cover

-Ramming Tanks – If ramming cannot shoot. To ram a tank you move in the same way as a Tank Shock. Causes damage to both tanks on the correct side. +1S for every armour point above 10 and +1 for every 3” moved +1, tank +1

-Blast weapons don't roll to hit, but always scatter 2D6" minus the BS of the firer. All models under a blast template (including partials) are automatically hit. If a "hit" is rolled on the scatter-die it lands on target.

-Dedicated transports can now carry any unit (subject to normal restrictions, i.e., no Terminators) and are no longer the deathtraps they have been (no entangling, just pinning).

-Saving Throws are now made AFTER wound allocation. This means you could still roll all your generic troopers as a group, but will need to roll for each special model (serg, heavy weapons, etc) one by one. Torrent of Fire is gone.

-Area terrain does not block line of sight. A cover save is needed when shooting into cover, for the unit being shot at when you are shooting out of more than 2” of cover, shooting through cover to enemy on the other side)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miki
Skórożarłoczek



Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Mars

PostWysłany: Nie 0:08, 04 Maj 2008    Temat postu:

taranowanie jest faaajne ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Nie 0:26, 04 Maj 2008    Temat postu:

Piotrku, będziesz taranował hammerheadem? Cool

Nazwa czołgu zobowiązuje ;D

ALL SKIMMERS! READY TO RAAAAM! >P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwadrat
Rozkruszek



Dołączył: 25 Sie 2005
Posty: 1027
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: wziąć na wino?

PostWysłany: Pon 13:23, 26 Maj 2008    Temat postu:

Na forge wordzie pojawiło się coś dziwnego -> [link widoczny dla zalogowanych]


Wygląda to na chaośnych imperiali. Ktoś się orientuje czy są do tego zasady skoro Lost and damned zostali usunięci?

ps

Fajne figurki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Pon 13:46, 26 Maj 2008    Temat postu:

Podoba mi się megafon model RADIOMARYJA 402008

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kempy
Rozkruszek



Dołączył: 11 Wrz 2005
Posty: 2217
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wadowice Warrens

PostWysłany: Pon 17:45, 26 Maj 2008    Temat postu:

Cos mi sie wydaje, ze te modele widzialem juz chyba w zeszlym roku (na pewno ogrynow), co nie zmienia faktu, ze sa swietne.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kempy dnia Pon 17:45, 26 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> Bitewne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 10 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin