Forum Gildia Fantastów
Wadowicki klub miłośników fantasy i science-fiction
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[PF] Serpent's Skull Adventure Path
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Czw 20:55, 15 Maj 2014    Temat postu:

Te bez wyMienionego kosztu sa pomihalne przy takich rzeczach jak Component Pouch czy Eschew Materials.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Czw 21:09, 15 Maj 2014    Temat postu:

W sumie to jak wolicie, nie chcę wam psuć zabawy, gra jest dla was.
Ale nie byłoby ciekawiej, gdyby spellcasterzy, przebywając w środku dziczy przez kilka miesięcy musieli szukać komponentów do zaklęć, zamiast wyjmować ich nieskończoną ilość z sakiewki niezbyt imponującej wielkości?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Czw 21:53, 15 Maj 2014    Temat postu:

Ja się nie sprzeciwiam. Ale nie widzę frajdy na 10 poziomie szukać kurzego pierza albo kawałka gliny.

Zresztą niech się reszta wypowie. Aktualnie nie planuję grać spellcasterem, więc mi to wisi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Geralt_Bialy_Wilk dnia Czw 21:53, 15 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Czw 21:48, 22 Maj 2014    Temat postu:

Podsumuję w takim razie wszystko:

- Statystyki 4k6 bez najniższej kostki (Raz można przerzucić całość)
- Losowe bogactwo startowe
- Dowolna rasa podstawowa, rasa z ARG za wcześniejszą zgodą
- Dowolna klasa (Również Gunslinger, Samuraj, Antypaladyn)
- Dwa traity podręcznikowe i jeden z Player's Guide. Opcjonalny drawback za czwartego traita (wszystkie z innej kategorii)
- Do wykorzystania materiał z CRB, APG, UM, UC, ARG. ISWG za wcześniejszą zgodą. Traity i story featy z Ultimate Campaign.
- Obowiązkowo background musi zawierać miejsce, w którym postać wsiadła na statek (wszystkie porty wymienione są w Player's Guide)

ZMIANA PLANÓW - wybierzcie sobie charakter drużyny. Może być zły, dobry, jaki chcecie.

Lista graczy: Szymon, Deiv, Gacor, Dragan, Tafit i Marcin.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Atanamir dnia Czw 23:46, 22 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Czw 22:27, 22 Maj 2014    Temat postu:

Charakter drużyny jest o tyle istotny, że albo mamy ogólny charakter LG/CG/LN albo muszę grać czymś innym xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Czw 22:30, 22 Maj 2014    Temat postu:

Granie paladynem generalnie wiąże się z tym, że drużyna musi być quasi-dobra Smile
Ustalcie to między sobą, nie powinno być z tym problemu. Jak ktoś się uprze na inny charakter, to po prostu zrobisz nową postać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deiv
Mechowiec



Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Nie.

PostWysłany: Czw 23:33, 22 Maj 2014    Temat postu:

W pełni neutralny nie może być? Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Pią 6:04, 23 Maj 2014    Temat postu:

Jezeli Mariusz obiera takie zalozenia odnosnie charakteru druzyny, to nie. Niech sie reszta wypowie co by im pasowalo, moge przeciez grac czym innym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deiv
Mechowiec



Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Nie.

PostWysłany: Pią 7:07, 23 Maj 2014    Temat postu:

Rozmawiałem z Mariuszem i stwierdził, że w pełni neutralny nie będzie problemem, więc mogę go wziąć nawet, jeśli będziesz grał paladynem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Pią 8:51, 23 Maj 2014    Temat postu:

Tak jak tłumaczyłem: jeżeli Dawid chce mieć charakter N, Szymon LG, to pozostają wam do wyboru dwa charaktery drużyny: LN albo NG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Pią 9:47, 23 Maj 2014    Temat postu:

Zgadza sie, sam sie zamotalem u napisalem glupoty Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Draq
Mechowiec



Dołączył: 25 Wrz 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Dom wariatów

PostWysłany: Pią 12:16, 23 Maj 2014    Temat postu:

Ponieważ chciałem zagrać postacią chaotyczną dobrą to oddaję swój głos na NG. Wszystkie osoby do tej pory się wypowiadające będą zadowolone. Czekamy na pomysły reszty.

Cytat:
Ze względu na setting kampanii i swoje widzimisię, wymagane jest pilnowanie i uzupełnianie swoich komponentów magicznych, nawet tych bez wymienionego kosztu. Dziękuję za uwagę.


Przyznaj że po prostu chcesz uwalić grease'a Razz. Mi tam niezbyt pasuje dojenie jakichś dziwnych zwierząt w dżungli by wyrabiać masło. Ewentualnie możemy ustalić, że jeśli ktoś będzie używał zaklęcia z komponentem bardzo często to jego zapas w Component Pouch może się wyczerpać. Ustalić startową ilość na 20 czy coś w ten deseń.

A co do bardziej egzotycznych komponentów jak np. do czaru beast shape to GM zawsze ma prawo się czepiać Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Pią 12:34, 23 Maj 2014    Temat postu:

Jeżeli te komponenty mają sprawić więcej kłopotu niż zabawy, to ja odejdę bez narzekania od tego pomysłu.

Pamiętajcie, że charakter drużyny jest pomocą dla was, nie kolejnym ograniczeniem. Nie chcecie dodawać do istniejącej liczby przeszkód walki wewnątrz drużyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Geralt_Bialy_Wilk
Rozkruszek



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 2004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Twoje koszmary...

PostWysłany: Pią 14:56, 23 Maj 2014    Temat postu:

Mnie bardziej zależy na spójnym charakterze drużyny, niż na graniu paladynem. więc jeśli ktoś będzie chciał ciut inny charakter, to nie ma problemu. Mnie pomysłów na postacie nie brakuje Very Happy Jestem także w stanie zająć dowolną archetypową rolę w klasycznej drużynie, chociaż z moich rozmów z wami wynika, że nikt nie zdecydował się na nic walącego dwurakiem all day all night Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Atanamir
Skórożarłoczek



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: 1123, 6536, 5321

PostWysłany: Pon 16:40, 09 Cze 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Klasy prestiżowe dostępne. Oprócz tego Pathfinder Chronicler i Red Mantis Assasin z CRB są preferowane i łatwo osiągalne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Atanamir dnia Pon 16:49, 09 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Fantastów Strona Główna -> RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin